UMALOWANA I PACHNĄCA: Makijaż walentynkowy na konkurs u Mademoiselle Zu

sobota, 11 lutego 2012

Makijaż walentynkowy na konkurs u Mademoiselle Zu

Pierwszy raz biorę udział w makijażowym konkursie:) Na blogu Make up passion zorganizowany jest konkurs na makijaż walentynkowy.

Zrobiłam delikatny różowo-złoto-brązowy make up. Uważam,że dla faceta nie ma co szaleć.Oni lubią jak wyglądamy ładnie,ale nie ..artystycznie,ani jakoś mocno.(Przynajmniej mój tak ma).Użyłam mocnego różu na ustach i błysku na oczach.Mam nadzieje,że ładnie wyszło. Życzcie mi powodzenia!

Użyłam:
Cienie Kobo- Golden Rose i Bronze
Tusz- Maybelline
Paletka do brwi- Essence
Bronzer-Rimmel
Pomadka-Manhattan Soft Mat
Puder- Catrice
Podkład- Manhattan
Baza pod cienie- ArtDeco


Oto mój SŁODZIAK




3 komentarze:

xhopex pisze...

świetny,piękne masz oczy :)

Beauty Wizaż pisze...

śliczne kolory, często uzywam brązów :)

skiminastka pisze...

cienie bardzo fajne :)

a ja lubie strasznie takie grube i naturalne brwi !! :)