UMALOWANA I PACHNĄCA: Zieloniaczek

czwartek, 9 lutego 2012

Zieloniaczek

Dzisiaj zdjęcia tego makijażu zajęły mi kilkanaście minut.Masakra.Żeby złapać jako takie światło musiałam wyjść na balkon,a tam ziąb i gil do pasa;) Ustawiałam się w stronę słońca,ale nie nie nie.. marszczyłam oczy,bo patrzenie na słońce nie należy do przyjemnych...jestem chyba jakaś felerna..Marzy mi się lampa, blendę to chyba będę musiała sobie zrobić.Gdzieś widziałam instrukcje.

Do makijażu użyłam:
Podkład Oriflame Mineral Therapy Foundation
Korektor pod oczy- Delia Cosmetics
Puder- Catrice Transparent Fixing Powder(limited edition Welcome to Las Vegas)
Bronzer- Rimmel Natural Bronzer
Baza pod cienie-ArtDeco
Cienie z paletki 120
Tusz-Maybelline(ten żółty)
Pomadka- Rimmel Lasting Finish (kolor 240)



3 komentarze:

The Latest Fashion pisze...

Bardzo mi się podoba :) pozdrawiam

Moodhomme pisze...

o jeju ! :D jaka piękna ta zieleń :) cudo :)
Pozdrawiam serdecznie :)

Magda pisze...

Dziękuje ślicznie:)