UMALOWANA I PACHNĄCA: RIMMEL - szminka LASTING FINISH (070,077,240)

poniedziałek, 2 stycznia 2012

RIMMEL - szminka LASTING FINISH (070,077,240)

Dzisiaj chciałam zamieścić Wam recenzję i zdjęcia szminki RIMMEL LASTING FINISH. Mam trzy takie szminki i bardzo sobie chwalę.


CO MÓWI PRODUCENT:
Intensywny kolor - aż o 25% więcej pigmentu i trwałość do 8 godzin. Wyraziste podkreślenie ust, które przyciąga wzrok. Szminka Lasting Finish to synonim ponadczasowej “little black dress”. Ikona stylu Twoich ust - szminka, która sprawia, że zawsze wyglądasz elegancko i zmysłowo.

MOJA OPINIA:
+ piękne kolory(spory wybór od kolorów nadających się na codzien po ciemniejsze,bardziej wieczorowe odcienie)
+ trwała
+ nie wysusza ust
+ ma piękne opakowanie(nie ma problemu z zamykaniem,pękaniem itp)
+ cena (ja za pierwszą zapłaciłam coś koło 17zł, a następne kupione na promocji w Rossmanie po niecałe 13zł.Poza tym Rossman ostatnio często robił promocje tych pomadek)
+ ważna 30miesięcy od otwarcia

- jedynym minusem jest lustro które tworzy się po nałożeniu zbyt dużej ilości kosmetyku.Nie wiem do końca jak to opisać.Tworzy się taka jasna, błyszcząca tafla.Nie jest to dla mnie zbyt duży problem-nakładam delikatniej;) Nie chciałam jednak nie wspomnieć o tym aspekcie,który może niektórym przeszkadzać.

Moje ,,gołe" usta:

 Po pomalowaniu Rimmel Lasting Finish kolor 070 Airy Fairy- piękny,delikatny różowo-cielisty kolor.Najbardziej popularny odcień z tego co wiem;) Ma śliczną, złotą poświatę.Nietypowy kolor,idealny wg mnie na codzień i jako neutralizator ciemniejszego makijażu oczu.

 Szminka mojej mamy.Kolor 077 ASIA.Ciemniejsza niż Airy Fairy.Wpadająca bardziej w ciemny róż z delikatnym odcieniem brzoskwini(zdjęcie nie do końca to oddaje). Dobrze kryje,daje jednolity kolor..Moja Mama stosuje ją na codzień i świetnie się do tego nadaje.Mimo pozornie ciemnego koloru jest dość neutralna.
Ostatni skarb to kolor 240 UNDRESSED.Tak jak poprzedniczki miały odcienie różu, tak ta pomadka wpada w brąz. Wg. mnie to połącznienie jasnego brazu w delikatną nutką brzoskwini.Cudo:)


Zdjęcia wykonane z lampą

 Zdjęcia bez lampy

Opinie na wizaz.pl  KLIK

Bardzo polubiłam te szmineczki i może w najbliższym czasie zakupię jeszcze jakąś.Jeśli nie miałyście do czynienia z nimi to na pewno warto wypróbować 070 i 240.

A Wy macie któreś z tych pomadek?Jakie są Wasze ulubione odcienie?

1 komentarz:

Evan pisze...

pierwsza recenzja super, czekamy na następne :-)