UMALOWANA I PACHNĄCA: Pierwszy,naturalny make up na blogu!

czwartek, 12 stycznia 2012

Pierwszy,naturalny make up na blogu!

Hej. Dzisiaj pierwszy raz pokazuje na blogu buzie;) Tamtara tam!

Szybki makijaż sprzed kilku dni. Zdjęcia pozostawiają wiele do życzenia,nie umiem jeszcze robić zdjęć tak by cały make up był widoczny.Obiecuje poprawę.

Użyłam:
* podkład Manhattan Perfect Adapt make up
* bronzer Rimmel Natural Bronzer
* puder Kobo
*sypki cień My Secret ,,Star dust"
* cień Kobo
* tusz Maybelline The Collosal Volum
* baza pod cienie ArtDeco
* trwała pomadka Manhattan Soft Mat

Mam nadzieje,że o niczym nie zapomniałam :)




2 komentarze:

Moodhomme pisze...

ładny :) lubie takie delikatne, dzienne makijaże :)
Pozdrawiam serdecznie!
PS. Jeśli chcesz, zapraszam na moje rozdanie :) Będzie mi miło, jak przyłączysz się do zabawy:)

Małpacita pisze...

Jest ładny