UMALOWANA I PACHNĄCA: Wellness & Beauty, Sól do kąpieli kwiat Pasji i Brzoskwinia, Rossmann

czwartek, 26 stycznia 2012

Wellness & Beauty, Sól do kąpieli kwiat Pasji i Brzoskwinia, Rossmann

Ostatnio kupiłam pierwszą w moim życiu sól do kąpieli. Przyznam sie - skusiła mnie cena;) Sól była w promocji za 1,99zł za saszetkę. Kupiłam ją z zamiarem używania do zmiękczania skóry stóp.Może użyje któregoś dnia do dłoni,zobaczymy.

CO MÓWI PRODUCENT:
Pielęgnujące doznanie. Spraw , by kąpiel stała się niezapomnianym doznaniem,zaczaruj zmysły egzotycznym, owocowym zapachem kwiatu pasji i brzoskwini. Drobne kryształki soli z odżywczych minerałów sprawią ,że zwykła kąpiel zmieni się we wspaniałą ucztę dla ciała i zmysłów. Podaruj sobie chwilę przyjemności każdego dnia. Produkt przebadany dermatologicznie,pH przyjazne dla skóry.
Sposób użycia: Dodaj odrobine soli do strumienia wody. Zanurz się w wodzie na 10-20min, pamiętając, by jej temperatura nie przekraczała 36-38 stopni.

MOJA OPINIA:
Sól jak sól.Ani mnie nie zachwyciła, ani nie zniechęciła.
+ Piękny zapach unoszący się po otworzeniu saszetki (w wodzie też się utrzymuje)
+ Barwi wode na brzoskwiniowo- różowy kolor
+ Delikatnie się pieni i lekko musuje na początku
+ Zmiękcza naskórek
+ Dobrze sie rozpuszcza
+ Nie wysusza, nie szkodzi itp.

+/- Cena - 1,99zł za 80g produktu (promocja)-bez promocji bodajze 2,99zł za 80g

- Nie było ,,wow!" przy użyciu tej soli
- Jak dla mnie mogłaby bardziej musować lub bardziej się pienić

Jak dla mnie jako pierwsza sól jest bardzo przyjemna. Spełniła w większości to co miała spełnić.Ładnie pachnie i sprawia przyjemność w użytkowaniu.










Brak komentarzy: