UMALOWANA I PACHNĄCA: My secret, Nail polish, kolor 120, lakier do paznokci

wtorek, 10 stycznia 2012

My secret, Nail polish, kolor 120, lakier do paznokci

Na Święta Bożego Narodzenia dostałam trochę lakierów które bedę sukcesywnie pokazywać. Dzisiaj piękna czerwień od My Secret.

CO MÓWI PRODUCENT:
Lakier o nowoczesnej, lekkiej formule, która zapewnia jego równomierne rozprowadzenie oraz zapobiega powstawaniu smug.

MOJA OPINIA:
Byłam bardzo pozytywnie nastawiona do tego lakieru. Ogólnie lubię tą firmę. Lakier jednak średnio mi sie spodobał. Postaram się go zużyć ,natomiast nie jest to mój numer 1.


+ piękny kolor (mam numer 120- mocna czerwień)
+ bardzo dobra pigmentacja (wystarcza jedna warstwa)
+ ładna buteleczka
+ sporo kolorów do wyboru
+ tani ( ok.5,5zł za 10ml produktu)
+ trwałość przecietna ok.3 dni
+ nie tworzy smug
+ dobra konsystencja
+ ważny 24 miesiące od otwarcia

- pędzelek ( jak dla mnie za krótki i niewygodny, zazwyczaj nie zwracam na to większej uwagi,a tym po prostu źle mi się malowało)
- na niektórych paznokciach powstały bąble powietrza( głowy nie dam,że to kwestia lakieru,a nie topa..)

Opinie na wizaż.pl KLIK


Na zdjęciu podkład w formie odżywki Eveline (ukochana!), jedna warstwa lakieru My secret i top coat Essence high shine:



1 komentarz:

Małpacita pisze...

Kolor łądny lakieru